środa, 7 września 2011

Bratz



Na początek chciałam napisać że dziękuje za wszystkie komentarze.
Oraz że będę pisała raz dziennie jednej z postaci dimu Anubisa na prośbę jednej czytelniczki . A co do scenariusza który opublikowałam wczoraj to tylko tyle jest dostępne na internecie. A data 2 sezonu w Polsce jest nie zna prawdopodobnie będzie końcem maja, początkiem czerwca lecz nie wiadomo .

W tym poście chciałam wam przedstawić film "Bratz" W którym jedną z głównych ról zagrała Nathalie Ramos [Nina z Tajemnic Domu Anubisa ] . Z tego co słyszałam to film jest fajny lecz jeszcze nie oglądałam . Mam zamiar w nachodzący weekend , wiedz wtedy zdam wam relacje.
A wy oglądaliście? A może macie zamiar?




4 komentarze:

  1. Grała tam ? ja to oglądałam chyba 3 razy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka dzięki za wiadomość. Blog super napewno jeszcze tu wpadne. Dodaje sie do obserwatorów :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że Ninie za ten film chcieli dać jakąś nagrodę dla najgorszej aktorki ;( Oglądałam to i tak nie uważam ;) Czy wy też to zauważyłyście w Tajemnicach Domu Anubisa, że niektóre sceny są tak sztucznie grane?? Np: jak okazują strach albo coś takiego. Jedna taka sztuczna scena strasznie mnie rozbawiła. Była ona w ostatnim odcinku, jak się okazało, że Nina też urodziła się 7 lipca o 7 godz. i że prawdopodobnie jest wybraną to Jerome powiedział: to nie możliwe, przecież ona jest Amerykanką ;) Powiedział to tak sztucznie, że nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać ;) Oczywiście się śmiałam ;)Co o tym sądzicie?? Gitowy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to oglądałam ze względu na Nathalię. Jej rola- świetna.Ale fabuła tego filmu niezbyt mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń