wtorek, 6 września 2011

Nina & Patricia wspólnie w wywiadzie.

Dziś szukając w internecie zdjęcia Jade Ramsey natknęłam się filmik. Jest to wywiad z Jade i Nathalią w jednej z zagranicznych telewizji . Szkoda że wywiad nie jest w wersji polskiej . Zanim jestem przy Jade przybliżę wam trosze jej postać . 



Jade Ramsey 

Jest 23 letnią aktorką , obecnie znaną najbardziej z roli Patricia Williamson z naszego serialu Tajemnice Domu Anubisa . Ona i jej siostra bliźniaczka Nikita Ramesy często działają razem w filmach .  Na kastink do TDA zgosiłą się po rolę Niny lecz została Patricia . 



2 komentarze:

  1. Dzięki, że wysłuchałaś mojej prośby ;) Mam nadzieję że opiszesz wszystkich ;) Szkoda że wywiad po angielsku ;( Może bym coś zrozumiała gdyby tak szybko nie mówiły ;) Jestem zszokowana że ma siostrę bliźniaczkę ;) Widziałam ich kilka filmików są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń