środa, 7 września 2011

Amber

Postanowiłam pokazać wam Amber w jednym z filmików który znalazłam w serwisie yt. Prywatnie uwielbiam Amber a wiedz napisze wam przy tym kilka faktów o niej .

Ana Mulvoy Ten

Urodził się 8 maja 1992 roku w Londynie. Jest znana głównie z Roli Amber w naszym ulubionym serialu Tajemnice Domu Anubisa. Obecnie mieszka w Los Angeles . Umie mówić po angielsku i hiszpańsku .
Jako Amber jest ślicznotką Domu Anubisa i typową blondynką. W serialu była z Mickiem lecz się rozstała. Założyła klub Sibuna i jej przyjaciółką Niny. 

2 komentarze:

  1. Dobrze że rozstała się z miniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ona ma tylko 19 lat?? Wygląda na starszą!! Ja uważam, że Amber powinna chodzić z Alfiem ;) Wszyscy myślą że ona jest głupia. To nie jest prawda ;) Ona wie więcej niż się wszystkim wydaję ;) Pamiętacie tą ostatnią zagadkę a jej rozwiązanie to był Korbiel?? To przecież Amber zaczęła mówić: Ko, Ko. Mam wrażenie, że ona udaje, ale czemu?? Tego nie wiem. naprawdę fajny blog ;) Dzięki, że wysłuchałaś mojej prośby ;)

    OdpowiedzUsuń