poniedziałek, 5 września 2011

Skarb z 2 sezonu

Zanim przejdę do notatki z dziś chciałam tylko powiedzieć że bardzo mi smutno z powodu dwóch komentarzy od osób które piszę że kopiuję notatki z innych blogów. Nie biorę informacji z innych blogów . Filmiki są na yt, informacje od różnych osób z zapyta.com , oraz z strony Nickelodeon, Wikipedia 

Chciałam również podziękować moim 4 obserwatorom za to że mi zaufali i uwierzyli we mnie i w mój blog. I za ich komentarze . I przepraszam że nie dodałam wcześniej notki lecz miałam dziś 8 lekcji i dużo zadania. 

Dzisiaj chciałam wam pokazać czego prawdopodobnie będzie szukać Sibuna w 2 Sezonie. Jest to "Krzyż Egipski Ankh" . Krzyż w mitologi egipskiej oznacza "życie" . Jestem ciekawa czy będzie on potrzebny Victorowi ? 


Tłumaczenie :
 Nowy trop ?
Znalazłam to w mumii, kiedy wszyscy byli na balu.Inny trop ? Zastanawiam się czy Sibuna nie będzie potrzebowała tego pewnego dnia...


Obrazek pochodzi z strony nickelodeon.com

2 komentarze:

  1. Ciekawe do czego im będzie potrzebny ten krzyż :?
    Wydaje mi się że na tych hieroglifach jest ukryty przepis na eliksir :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem strasznie ciekawa.
    Do czego on może być?
    Świetny Blog.

    OdpowiedzUsuń